top of page

יום הולדת בחדרי בריחה ראנאווי הרצליה


ככל שהילדים גדלים נדמה כי תכנון והפקת יום הולדת אלו משימות שהופכות להיות הרבה יותר מסובכות בלשון המעטה. אם גם אתם מחפשים רעיון מקורי, אשר ירתק את כל המשתתפים, הרי לכם אחד – חדרי בריחה בראנאווי הרצליה.

חדרי בריחה הם טרנד לוהט שכבש את העולם ואת ארץ ישראל בפרט. כיום ניתן למצוא מגוון גדול של מתחמים כמו מתחם חדרי הבריחה ראנאווי בהרצליה שלנו ובהם חדרי בריחה מעוצבים כמו חדר בריחה כישוף המתים ודברים מוזרים שלנו בהם ניתן לחגוג כמעט כל אירוע, לרבות יום הולדת לילדים. המשימה: אתם נמצאים בחדר סגור ונעול כשלפניכם תעלומה. המטרה: יש לכם שעה להשתחרר. נשמע פשוט? האמת שזה מתכון ליום הולדת מאתגר.

חסרונות – האם ישנם?

אז כן, מטבע הדברים יש גם חסרונות ונתחיל איתם:

אצלנו בראנאווי חדרי בריחה בהרצליה תמצאו חדרי בריחה אשר מתאימים לילדים בהתאמה מירבית וכוללים דיל וחבילות יום הולדת הכל כלול עם פיצות, חטיפים, שתיה ,חדר פרטי לאירועים עם קישוטים ובלונים והזמנה מעוצבת ממעצב גרפי לשליחה בוואטסאפ למוזמנים.

חדרי בריחה ראנאווי בהרצליה יכולים להכיל בתוכם בין 2 משתתפים ל40 משתתפים בהתפצלות! ​התאמה לגיל חדר הבריחה בהרצליה מתאים לגילם של הילדים עבורם מיועדת החגיגה בהתאמה מירבית! עליהם לפתור חידות ומשימות בהצלחה כדי להשתחרר בפרק זמן ואנחנו נצליח לגרום להם לעשות זאת בחיוך ובשמחה

ועכשיו ליתרונות

פעילות מקורית ומעצימה – חדר בריחה ראנאווי בהרצליה כולל שלל פעילויות מאתגרות ועל הילדים להוכיח יכולות במציאת רמזים ופענוח חידות, צפנים ועוד. מיותר לציין שהצלחתם היא מקור גאוותם ולכן יכולה להיות זו חוויה מיוחדת אשר הם ינצרו לשנים רבות.

חלל המיועד לכיבוד וחגיגה – מלבד החדר בריחה עצמו, המתחם כולל גם חדר אשר מיועד לאירוח בו ניתן להגיש לילדים ממתקים ואף עוגה לתפארת, כך שאם אתם חוששים שהמתכונת המסורתית של יום ההולדת תפגע עם הביקור בחדר הבריחה, הסירו חשש כי אצלנו בחדרי הבריחה ראנאווי בהרצליה תצליחו לעשות חגיגת יום הולדת יפה ומהנה

ליווי של מדריך – כמובן שהבטיחות של הילדים היא מעל הכל ולכן חדרי בריחה לילדים מעוצבים בהתאם. בנוסף במידת והדבר מתבקש מגילם של הילדים, כל קבוצה תיכנס עם הורה מלווה והוא גם יסייע בפיצוח חידות קשות במיוחד, אם צריך.

אם כן יום הולדת בחדר בריחה זהו רעיון מקורי ומיוחד וצפו התרגשות מרובה מצד הילדים המשתתפים, אשר סביר כי תהיה זו להם הפעם הראשונה. על פי רוב הפעילות בכללותה אורכת שעתיים לכל הפחות וכוללת:

הדרכה טרם הכניסה לחדר הבריחה אשר במהלכה תובהר המשמעות של המשחק, יוסברו כללי הבטיחות וזהירות ויתואר המהלך הצפוי של הפעילות.

אנו מציעים גם במתחם חדרי הבריחה ראנאווי בהרצליה יום הולדת הכל כלול, כך שאנחנו אחראים על קישוט החדר ועל אוכל למשתתפים!

כאשר רעיונות אחרים נדמים כשגרתיים יום הולדת בחדר בריחה הוא ללא ספק רעיון מיוחד ומקורי.


הגיע הזמן של החגיגות להתחיל!

bottom of page