top of page
Image by Jakub Pabis

הצהרת נגישות

אנו בראנאווי משקיעים משאבים רבים כדי להנגיש את האתר והסניפים הפיזיים שלנו, במטרה לאפשר חווית גלישה מכילה ואטרקציה מהנה לכולם, תוך התחשבות מיוחדת באנשים עם מוגבלויות. המוטו המנחה שלנו מעוגן בעקרונות של כבוד האדם וחירותו, המשקפים את ערכי הליבה של החברה הישראלית, שבה שוויון זכויות ויחס שווה מהווים את הבסיס לאתוס שלנו.

כחלק מהמחויבות שלנו לנגישות, שירות הלקוחות שלנו פועל באמצעות שיחות סלולריות רגילות, וואטסאפ ודוא"ל.

ערוצי תקשורת אלו הוקמו כדי לתת מענה למשתמשים בעלי צרכי תקשורת מגוונים, כדי להבטיח שכולם יוכלו ליצור איתנו אינטראקציה נוחה ויעילה.
אנ
ו מעריכים תקשורת ברורה ופתוחה עם לקוחותינו, ועל ידי מתן שירות לקוחות נגיש, אנו שואפים ליצור סביבה המטפחת אמון, הבנה והכלה.

המחויבות שלנו לנגישות משתרעת מעבר לעמידה בהנחיות ובחובות החוקיות.
בעוד אנו עושים כל מאמץ להבטיח עמידה בתקני נגישות, אנו גם שואפים לעשות מעל ומעבר כדי להתאים לאנשים עם צרכים מגוונים.
חיוני לנו ליצור סביבה מכילה שבה כולם יוכלו ליהנות מהשירותים שלנו בנוחות ובבטחה.

אנו נותנים עדיפות לבטיחות ולרווחתם של המבקרים שלנו, ולפיכך, אנו מצטערים להודיע לכם שחדרי הבריחה שלנו אינם מתאימים לאנשים עם אפילפסיה או מחלות מסכנות חיים אחרות. למען ביטחונם של אנשים אלו, עלינו לאסור את כניסתם לחדרי הבריחה.

יתרה מכך, לקחנו בחשבון את הצרכים של קבוצות שונות, כמו הציבור הדתי החרדי ועיוורי צבעים. הפכנו חדרי בריחה מסוימים לנגישים לקבוצות אלו, מה שמבטיח חוויה מהנה לכולם. 

בנוסף, אנו מקדמים בברכה נשים בהריון והגעה עם תינוק במנשא להשתתף בחדרי הבריחה הנגישים.

עם זאת, אנו לא מאפשרים כניסה עם עגלות עקב מעברים צרים, כפי שמצוין בהסדרי הנגישות שלנו.

המסירות שלנו להכלה מניעה אותנו לחקור ללא הרף פתרונות חדשניים כדי להנגיש את ההצעות שלנו לקהל רחב יותר.
אנו נשארים פתוחים למשוב ולהצעות כאשר אנו משתדלים ליצור מרחב שבו כולם מרגישים רצויים ומוערכים.

 

שימוש ברכיב הנגישות:

ב-RUNAWAY השקענו משאבים משמעותיים על מנת להבטיח שהאתר שלנו (www.run-away.co.il) יהיה נגיש לכלל האוכלוסייה, תוך התמקדות מיוחדת באנשים עם מוגבלויות. כדי להשיג זאת, הטמענו תוסף נגישות שמשפר את נגישות האתר עבור משתמשים בעלי צרכים מגוונים.

מדריך למשתמש בתפריט:

תוסף הנגישות שלנו מספק מגוון תכונות כדי להתאים למכשירי עזר וטכנולוגיות לאנשים עם מוגבלויות. תכונות אלה כוללות:

1. כפתור התאמת אתר ותגיות אתר: הכפתור והתגיות נותנים מענה לצרכים של משתמשים המשתמשים במכשירי עזר וטכנולוגיות למטרות נגישות.

2. ניווט מקלדת: משתמשים יכולים לנווט בקלות בין קישורים באתר באמצעות מקשי מקלדת, מה שמאפשר חווית גלישה חלקה.

3. השבת אלמנטים מהבהבים והזזת: הכפתור מאפשר למשתמשים לבטל כל הבהוב או אלמנט נע על המסך, תוך מזעור הסחות דעת.

4. מצבי צבע: לחצנים למצב שחור ולבן מונוכרום, צבע חום (גוון חום), ניגודיות גבוהה, ניגודיות שחור וצהוב ואפשרויות היפוך צבעים מאפשרים נראות טובה יותר למשתמשים עם עיוורון צבעים.

5. הדגשת כותרת וקישור: כפתורים מדגישים בבירור את כל תגי הכותרת והקישורים באתר, ומסייעים למשתמשים בזיהוי תוכן מפתח.

6. תיאורי תמונות: התוסף כולל כפתורים להצגת תיאורים חלופיים של תמונות במעבר עכבר ולספק תיאורים קבועים של תמונות באתר, לטובת משתמשים לקויי ראייה.

7. התאמות גופנים: משתמשים יכולים להתאים את גודל הגופן והסגנון כדי לשפר את הקריאה, עם אפשרויות להגדלה והקטנה של גודל הגופן ולעבור לגופן קריא.

8. Display Scaling: כפתורים להגדלה והקטנה של כל התצוגה לכ-200% ו-70% בהתאמה, מאפשרים למשתמשים להתאים אישית את חווית הצפייה שלהם.

9. אפשרויות סמן העכבר: התוסף מספק כפתורים להגדלת גודל סמן העכבר ולשנות את צבעו לשחור לחשיפה טובה יותר.

10. מצב קריאה: כפתור ייעודי מפעיל את מצב קריאת האתר, ומציע חוויה אופטימלית למשתמשים שדורשים זאת.

11. הצהרת נגישות: כפתור להצגת הצהרת הנגישות, המבטיח שקיפות לגבי מאמצי הנגישות שלנו.

12. איפוס ומשוב: כפתור איפוס לביטול התאמות נגישות וכפתור לשליחת משוב נגישות זמינים לנוחיות המשתמשים.

אפשרויות שפה:

סרגל הנגישות נועד לתת מענה להעדפות שפה שונות.
משתמשים יכולים לשנות את שפת הסרגל ואת הצהרת הנגישות בהתאם כדי להבין טוב יותר את תכונות הנגישות והמידע שלנו.

פונקציות מקלדת:

כדי לשפר עוד יותר את בקרת המשתמש, שילבנו פונקציות מקלדת להתאמות נגישות מהירות:

- מקש Esc: פותח וסגירת סרגל הנגישות.
- Ctrl + מקש: מגדיל את הטקסט באתר.
- מקש Ctrl: מצמצם את הטקסט באתר.
- מקש Ctrl 0: מאפס את האתר לגודלו המקורי.
- מקש רווח (רווח): גלילה למטה באתר.
- מקש F11: מגדיל את המסך לגודל מלא, לחיצה נוספת מקטינה אותו בחזרה.

תאימות לנגישות:

ברצוננו להדגיש כי בראנאווי איננו תובעים כל פטור מתקנות נגישות אתרים.
אנו מבינים את החשיבות בהנגשת האתר שלנו לכל המשתמשים ונקטנו בצעדים יזומים כדי לעמוד בתקן ה-AA הנדרש בהתאם לתקנות הנגישות הישראליות.

ייתכן ותמצאו אלמנטים שאינם מונגשים כי טרם הונגשו או שלא נמצאה טכנולוגיה מתאימה ולצד זה אנו מבטיחים כי מתבצעים מרב המאמצים לשפר ולהנגיש ברמה גבוהה ובלי פשרות.

נגישות פיזית של העסק:

בראנאווי, אנו מכירים בחשיבות של מתן הסדרי נגישות פיזית כדי להבטיח שכל האנשים יוכלו לבקר בסניפים שלנו וליהנות מהשירותים שלנו. אנו שואפים ליצור סביבה מכילה הנותנת מענה לצרכים של לקוחות עם מוגבלות. עם זאת, אנו מודים כי המיקום הפיזי הנוכחי שלנו בבר אילן 12 הרצליה מציב אתגרים לנגישות.

 

גישה לסניף:

הסניף שלנו ברחוב בר אילן 12 בהרצליה ממוקם בקומה -1, הכניסה הינה רק באמצעות גרם מדרגות.

למרבה הצער, נכון לעכשיו, אין לנו רמפות לכסא גלגלים או מעליות, מה שהופך את הגישה למקום מאתגרת עבור אנשים עם מוגבלות בניידות.

עלינו להכיר בכך שהמעברים בתוך חדרי הבריחה אינם סטנדרטיים וייתכן שלא יתאימו לאנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים או הזקוקים לסיוע בטיפוס וזחילה, כתוצאה מכך, המקום שלנו אינו נגיש לאנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים, המגיעים עם עגלות או לבעלי ניידות מוגבלת. 

כמתחם ללא חניה במקום, אנו ממליצים להשתמש באפשרויות חניה ציבוריות או חניונים פרטיים הזמינים בקרבת מקום.

לצערנו, אין בסביבה הקרובה מקומות חניה ייעודיים לאנשים עם מוגבלות.

שירות הלקוחות שלנו מתנהל בסביבה נוחה ומסבירת פנים, אנו רוצים להבהיר שאין לנו דלפקי שירות או שולחנות שירות מסורתיים.

במקום זאת, השירות שלנו ניתן באמצעות שיחה ישירה עם המפעילים שלנו בישיבה על כיסאות או ספות באזור הלובי.

נכון לעכשיו, אין לנו מערכת לולאת אינדוקציה לכבדי שמיעה זמינה במערך זה.

בנוגע לשאלת הזכאות לפטור מתשלום עבור מלווה של אדם עם מוגבלות, השירות שאנו מספקים בחדר הבריחה הוא שירות אישי עבור כל קבוצה.
אנו מקצים חדר ייעודי עם מקומות מוגדרים לכל קבוצה, כאשר התשלום נגבה עבור כל אדם בנפרד.

מכיוון שמדובר בשירות אישי ומאחר ואנו נדרשים להקצות מקום פיזי, הרי שעל פי החוק אין חובה לספק כניסה ללא תשלום למלווה.

אנו מבינים את המשמעות של מתן אפשרות לאנשים עם מוגבלות להיעזר בחיות שירות.

בעוד שאנו לא מתירים בעלי חיים להיכנס לחדרי הבריחה עצמם, מבקרים עם חיות שירות מוזמנים להשאיר את בעלי החיים המוסמכים שלהם קשורים בלובי הכניסה במהלך ביקורם (בכפוף להצגת תעודה).

מים יסופקו לחיות השירות במהלך שהותם.

בהתאם למחויבותנו לנגישות, ביצענו התאמות נדרשות בערוצי התקשורת שלנו כדי לענות על הצרכים של אנשים עם מוגבלות.

אמנם אין לנו מערכת טלפון או מרכזייה מסורתית, אך אנו מבטיחים שלקוחותינו יוכלו לקבל סיוע ותמיכה על ידי פנייה אלינו באמצעות שיחות סלולריות רגילות, וואטסאפ או דואר אלקטרוני.

הצוות שלנו עבר הכשרה מקיפה לספק סיוע ותמיכה ייעודיים, תוך מענה לדרישות תקשורת מגוונות לחוויה חלקה.

אנו מעריכים תקשורת יעילה ומכילה, והצוות שלנו תמיד מוכן לסייע בכל דרך אפשרית.

אם יש לכם העדפות תקשורת ספציפיות או צרכי נגישות, אתם מוזמנים ליצור קשר עם רכזת הנגישות שלנו, שני קליאנוב, שתשמח לעמוד לרשותכם.

אנו מכירים בכך שיש מקום לשיפור מבחינת הסדרי הנגישות הפיזית במיקומנו הנוכחי.

אנו מבטיחים ללקוחותינו שאנו פועלים באופן פעיל למציאת פתרונות מתאימים ונשקול את צרכי הנגישות במיקומי הסניפים העתידיים.

אנו מחויבים להנגיש את האתר שלנו לכל המשתמשים ולהבטיח גישה שווה לשירותים שלנו.

אם אתה נתקל בבעיות נגישות כלשהן באתר האינטרנט שלנו ואתה אדם עם מוגבלות, אנו ממליצים לך ליצור איתנו קשר מראש כדי להביא את החששות הללו לידיעתנו.

על פי חובת הפנייה מוקדמת לפי חוק השוויון, חיוני להעניק לנו הזדמנות לתקן ולהתאים את האתר מבחינת נגישות תוך 60 יום לפני תחילת כל תביעה או הליך משפטי.

אנו מחויבים לטפל מיידית בכל מחסומי נגישות מדווחים ולבצע שיפורים נדרשים כדי להבטיח חוויה חיובית לכל המבקרים שלנו.

בראנאווי אנו נשארים איתנים במחויבות שלנו לספק שירותים נגישים וכוללים לכל לקוחותינו.
בעוד שהמיקום הפיזי הנוכחי שלנו מציג אתגרים, אנו בוחנים באופן פעיל דרכים לשפר את הנגישות וליצור סביבה מכילה יותר לכולם.

אנו מעריכים את המשוב וההצעות שלך, ואנו מחויבים לשיפור מתמיד של הסדרי הנגישות שלנו כדי לשרת טוב יותר את הצרכים של כל האנשים.

bottom of page