top of page

יום הולדת בחדר בריחה

אוהבים חדרי בריחה ? אוהבים ימי הולדת מגניבים , מהנים , ומגבשים ? הגעתם למקום הנכון!

ימי הולדת הפכו להיות משימה לא פשוטה להורים , בכל שנה הילדים מחפשים ריגושים חדשים , חוויות מהנות ולא תמיד יודעים לאן לגשת ולמי לפנות כדי ליצור יום הולדת מוצלח שישאיר את הילדים שמחים ומאושרים. הטרנדים מתחלפים כמו גרביים ואתם לא עומדים בקצב שלהם, פעם יכולתם להזמין ילדים לבית ולשחק חבילה עוברת ועוד קצת משחקי חברה, קצת חטיפים , עוגה וריקודים וזה היה מספיק כדי להיחשב לאירוע יום הולדת מוצלח. היום בעידן הטכנולוגי שכל ילד בן 8 כבר יודע להפעיל מחשב ולשחק בו צריך למצוא לילדים אלטרנטיבה למסכי המחשב והטלפונים ולהוציא אותם קצת מהשגרה לדברים חדשים ומגניבים לא פחות.


פה אנחנו נכנסים לתמונה ! אז מה זה חדרי בריחה ולמה ילדים עפים על האטרקציה שמשגעת את העולם בשנים האחרונות ?


חדר בריחה הוא בעצם עולם אחר , מציאות שונה שגורמת לך להרגיש בתוך ספר או סרט שאתם השחקנים הראשיים בו וגורל העולם מונך על הכתפיים שלכם . אתם הולכים לצאת למשימה, משימה לא פשוטה בכלל שתדרוש מכם שיתוף פעולה בין המשתתפים , חשיבה מחוץ לקופסה ויצירתיות.

נשמע מסובך ? ממש לא ! בכל החוויה המטורפת הזאת יעמוד לצדכם צוות מיומן ואחראי שנבחר על ידנו בקפידה רבה . הוא ילווה אותכם מהכניסה למתחם ועד לסיום המשחק . כל שאלה או בקשה שתיווצר לכם במהלך החוויה אתם רשאים לפנות למפעיל שידע לתת עזרה בצורה הכי מקצועית שיש.

החדר עצמו מורכב מחללים רבים עם חידות ומשימות שונות שנועדו לאתגר את הילדים ולפתח להם יכולות חשיבה , יצירתיות , עבודה בצוות , מנהיגות , ועוד מגוון רחב של תכונות נוספות.

למה ילדים אוהבים חדרי בריחה ? כי זה כייף ! כל מה שקראתם עד עכשיו הייתה רק העוגה ולא הקצפת.

ילדים אוהבים לפתור דברים, הם נהנים שדלתות סתרים נפתחות שיש התפתחות מעניינת בסיפור או שהם נתקלים בתפאורה יוצאת דופן שלא תבייש הפקת סרט או תאטרון מהמקצועיים בתחום.



חגיגת יום הולדת לילדים בחדר בריחה


אחרי שהבנו שיום הולדת בחדר בריחה היא אופציה לא רעה בכלל , לכם רק נשאר לכם לבחור את המקום.

שבוחרים מקום לחגיגה חשוב לבדוק כמה דברים .

1: האם החדרים מתאימים לילדים ? אתם רוצים חדר לא מפחיד שאין בתוכו דברים מבהילים כמו חושך,ציורים מפחידים, שלדים וגולגולות, דם ועוד... אומנם יש ילדים שאוהבים את הדברים האלה אבל תמיד צריך לקחת מראש אופציה שברגע האמת הילדים יפחדו ולא ירצו להשתתף בחוויה.

2: כמות האנשים שהחדר יכול לאכלס - חדר בריחה רגיל יכול לקבל בין 2-7 משתתפים . יש חדרים שהם גדולים יותר מהשאר והם מותאמים לקבוצות גדולות ואירועים שבהם יכולים להיכנס גם 10-15 משתתפים .

3 : הניסיון של החדרים בהפעלת יום הולדת - אתם לא רוצים להיות שפני ניסיון בחברה שלא עשתה הפעלות יום הולדת בעבר . רצוי לבחור חברה שיש לה ניסיון של מספר שנים בתחום וקהל רחב של לקוחות ממליצים .

4 : העלות של האירוע - חדרי בריחה הם עסק לא זול ויש לקחת בחשבון שסביר להניח שתצאו בקנס מהאירוע. לכן חשוב לעשות סקר שוק ולבחור בחברה שהכי מתאימה לכם מבחינה כספית אך חשוב להבין שאם בוחרים בחדרים זולים יותר הם כנראה פחות מושקעים ופחות מקובלים ולכן הם מנסים למשוך אליהם קהל על ידי הורדת מחירים.


החברה שלנו עומדת בכל הסטנדרטים שקיימים היום בשוק , החדרים הם טכנולוגיים , גדולים , מהנים ומגבשים עם שלל ביקורות טובות והמלצות מקהל רחב של אנשים שכבר ביקרו אצלנו בחדרים.



במתחם חדרי הבריחה שלנו בהרצליה תוכלו למצאו 3 חדרי בריחה שמתאימים לילדים ויכולים להכיל יום הולדת של עד 35 ילדים בו זמנים . אופן הפעילות כולל : הגעה למקום, חטיפים , שתייה , ומוזיקה . לאחר מכן הילדים מתפצלים בין 3 החדרים לקבוצות שנעות בסדר גודל של 10-13 משתתפים בחדר . יש אפשרות שהילדים יבחרו בעצמם את הקבוצות מראש ויש אפשרות שאנחנו נחלק אותם בעצמנו . לאחר המשחק בחדר הבריחה הילדים יוצאים לחדר פרטי לאירועים שבעצם מתחלק גם ללובי עצמו של המתחם ובו יחכו להם פיצות חמות ושתייה מתוקה . לאחר הפיצות יש טקס עוגה שיכלול נרות ושירים של ימי הולדת שילדים אוהבים.

אנחנו דואגים להכל ! לכם רק ישאר להביא את העוגה מהבית .

יום הולדת בחדר בריחה
יום הולדת בחדר בריחה


יום הולדת בחדר בריחה
יום הולדת בחדר בריחה



למידע נוסף והזמנות : www.run-away.co.il

bottom of page