top of page

אטרקציות לילדים בהרצליה


האטרקציות הכי מיוחדות שקיימות בהרצליה, ופשוט אסור לכם לפספס אותם!


לחפש אטרקציות מעניינות ומרגשות זה אף פעם לא הייתה משימה פשוטה , ולכן החלטנו להקל לכם על החיפושים לרכז בבלוג שלנו את כל האטרקציות הכי מיוחדות ומהנות שתוכלו למצוא בהרצליה !

למי האטרקציות מיועדות ? לכולם ! למשפחות עם ילדים , קבוצות חברים , בני זוג ואפילו יש אטרקציות תוכלו לעשות עם הכלבים שלכם !



אטרקציות בהרצליה
אטרקציות בהרצליה

פארק משתרע כיום על פני כ-250 דונם

אטרקציות בשטח

  • ברחבי הפארק יש שלושה בתי קפה: מדרום - קפה "גן סיפור", במרכז - "קפה פארק" ובצפון הפארק - בר/מסעדה "פארקר".

  • רכבת לילדים פעילה בימי שבת וחג יוצאת לסיבוב ממרכז הפארק ונוסעת לאורך שבילי הפארק.

  • מסלול רכיבה אתגרי "פמפ טרייק" נמצא בצד הצפוני של הפארק.

  • שלל פעילויות ומשחקים.

  • מתקני משחק המיועדים לקבוצות גיל שונות פזורים ברחבי הפארק. אזור מנגלים מוצל ומואר בשעות החשיכה.


פארק הרצליה
פארק הרצליה

בהרצליה תוכלו למצוא מגוון רחב של חדרי בריחה מושקעים ומיוחדים שאסור לכם לפספס במיוחד אם אתם אוהבים לחשוב מחוץ לקופסא ולהתמודד עם אתגרים ומשימות מטורפות שלא תראו בשום מקום אחר.


חדר הבריחה של דברים מוזרים: אתם הולכים להיכנס לסדרה הכי מצליחה של נטפליקס Stranger things,

האם תצליחו להציל את הילד שתקוע במימד אחר ולתפוס את היצור שברח?

חדר הבריחה של ריק ומורטי: מדען מחונן ושתיין עשה ניסוי ואיבד את הנוגדן! הוא צריך אותכם לעזור לו להכין נוגדן חדש. האם תצליחו להכין את הנוגדן לפני שמשפחתו תחזור הביתה ותגלה מה הוא עשה?

חדר הבריחה של פינוקיו: הסיפור שכולנו גדלנו עליו מתעורר לחיים , ולכם יש הזדמנות לקחת חלק ממנו ! אל תפספסו את הזדמנות חייכם לצאת למסע קסום ומרגש ביחד עם פינוקיו .



חדרי בריחה בהרצליה
חדרי בריחה בהרצליה

בגן לאומי אפולוניה יכולים המטיילים לבקר בחורבות העיר העתיקה ולהתרשם מהממצאים הארכיאולוגיים הניצבים על רקע הים הכחול והצמחייה הירוקה. בגן ישנם שבילים מעגליים שמובילים את המבקרים לנקודות התצפית המרהיבות, בליווי שילוט עם מידע אודות האתר.


בסקייטריפ מציעים טיסות חוויה בשמי הארץ כולל טייס ליום אחד - שיעור טיסה על מטוס קל, טיסות בשמי הארץ, טיסה רומנטית במטוס ובמסוק, טיולים במסוק, הצעת נישואין באוויר וכמובן קורסי טיס אזרחיים למעוניינים.


יוצאים מהמסך הקטן ומגיעים לתחרות ידידותית במקום ממוזג עם החברים או הילדים ברשת ארבל באולינג.

מקבלים הסבר קצר ונעלי באולינג, מתארגנים על מסלול (או כמה) ומתחילים בתחרות. הכדורים המיוחדים כבר מחכים לכם בעמדה המדוגמת ליד המסלול והספירה וחישוב התוצאות אוטומטיים. לך נשאר רק ליהנות ולנצח…



הפארק מספק אתנחתא לכל המשפחה מחיי העיר והשגרה. במקום ממוקמות 18 תחנות מיני גולף בדרגות קושי שונות. המשחק אינו דורש ידע ונסיון קודם ומהווה ספורט קליל לכל גיל. ישנו מתחם טרמפולינות ענק אשר מהווה מוקד אטרקציה לכל אורחי המקום.



מיני גולף הרצליה
מיני גולף הרצליה








bottom of page