top of page

אסקייפ רום למשפחות הכי מכייפות!


גם אם אתם לא ידועים בתור האנשים הכי אמיצים, אנחנו בכל זאת מזמינים אתכם ליהנות מאחד הבילויים האדירים, שנהפכו מאוד פופולאריים בשנים האחרונות. על מה אנחנו מדברים? חדר בריחה למשפחות, אסקייפ רום לכל המשפחה שיותיר אתכם עם חיוך מתוח.


נעים להכיר, אנחנו החוויה הכי מומלצת בעיר – אסקייפ רום למשפחות, חדר בריחה אמיתי. חדרי בריחה למשפחה מבוססים בדרך כלל על נושאים שונים, על פתרון תעלומות שונות ועוד. אם חיפשתם אחר אטרקציה משפחתית לשבת הקרובה, אנחנו ממש שמחים וגאים להציג בפניכם חדרי בריחה משפחתיים המבוססים על שלל אלמנטים ונושאים שכולנו מכירים. למה הכוונה? הכוונה היא שיצרנו אסקייפ רום למשפחות הכולל חדרים כמו ריק ומורטי, חדר בריחה פיטר פן, אסקייפ רום דברים מוזרים (סדרת הטלוויזיה) ועוד.



אז מה זה הדבר הזה, שכולם מדברים עליו בשנים האחרונות? מה זה אסקייפ רום? ESCAPE ROOM הוא למעשה חדר, ממנו אתם צריכים להימלט. כיצד נמלטים? ישנן חידות שונות ותעלומות אותן תצטרכו לפתור, לגלות סודות, להפעיל את הגלגלים במוח ועוד.


אסקייפ רום הוא אטרקציה נהדרת למשפחות קטנות וגדולות, ואין ספק שאתם הולכים להיות הרבה יותר מגובשים לאחר שתימלטו יחדיו מהחדר. החדרים השונים, מהם צריך להימלט, מבוססים על שלל נושאים (THEMES), כמו למשל חדר בריחה המבוסס על סיפור של "ניסוי מדעי שהשתבש". מסקרן! כשאתם בחדר הבריחה, אתם יכולים לבחור אם לקבל הוראות מהמדריך (תשמעו אותו ברמקולים), אך אתם יכולים גם לבחור שלא לקבל סיוע. תלוי בכם! שימו לב, הסיוע כולל רמזים.



בואו נדבר על אטרקציות לקבוצות קטנות וגדולות. אטרקציות לקבוצות גדולות בחדרי בריחה מעולים, איך נשמע? מצוין! אז מה אנחנו מציעים לכם? אטרקציה למשפחות SUPER מגניבה ומרתקת! חדרי בריחה הם ה-דבר ה-כי לוהט שקיים בשנים האחרונות, ואנחנו הלכנו והעלינו את הרף כשזה קשור בחדרי בריחה.


בסניפים הפזורים בארץ, תוכלו למצוא אסקייפ רום המבוסס על הסיפור הנודע של פינוקיו, הילד שחלם להיות כמו כולם. אפשר להיכנס אל אסקייפ רום המבוסס על כישוף המתים, שזו כבר חוויה בפני עצמה. שימו לב, רק אם יש לכם את האומץ לכך, אתם מוזמנים להיכנס אל אסקייפ רום למשפחות ברמה הקריפית! מה ז"א? נסביר.


אסקייפ רום קריפי לאמיצים!

מישהו ביקש אסקייפ רום למשפחות אמיצות ולא קיבל? יש לנו כמה דברים לחדש בתחום של חדרי בריחה קריפיים. אם ניקח כדוגמה את אסקייפ רום כישוף המתים, כדאי לדעת שלחדר בריחה זה ישנן 3 גרסאות שונות.


לאמיצים? הכנו גרסה קריפית! לא מומלץ לנשים בהיריון או לאנשים הסובלים ממחלות לב. אטרקציה מומלצת למשפחות גדולות? אולי אטרקציה משפחתית לקבוצה קטנה? חדרי בריחה משפחות זו התשובה! חדר בריחה משפחות מתאים גם עבור קבוצה של 10 משתתפים. אתם מוזמנים להגיע ולנסות לברוח חזרה הביתה!

bottom of page